Επιστροφές

Έχοντας ως κύριο σκοπό μας την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, στο  Vidulus.gr ακολουθούμε μια ξεκάθαρη πολιτική επιστροφών . Στην περίπτωση που παραλάβατε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, που έγινε κάποιο λάθος στην παραγγελία σας , ή ακόμα, αν δεν είστε ευχαριστημένοι με  την αγορά που κάνατε, μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάστασή του ή την επιστροφή των χρημάτων ,με την προϋπόθεση ότι πληρούνται τα παρακάτω.

Όροι επιστροφών:

α. Δεκτές γίνονται οι επιστροφές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής
β. Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος
γ. Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται με το ίδιο προϊόν
δ. Κατά την επιστροφή, θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται και τα νόμιμα παραστατικά που το συνοδεύουν( απόδειξη, τιμολόγιο αγοράς κτλ)

Διαδικασία επιστροφών:

Α. Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας ή ελαττωματικό προϊόν
Εφόσον πληρούνται οι παραπάνω όροι επιστροφών , η διαδικασία που ακολουθείτε είναι:

1. Επικοινωνείτε μαζί μας για να μας γνωστοποιήσετε τον λόγο επιστροφής και να δούμε από κοινού τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
2. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος είναι αναγκαίο να μας στείλετε φωτογραφία του προϊόντος στο
info@vidulus.gr. Έτσι θα μπορέσουμε να έχουμε μια εικόνα του προβλήματος αλλά και των τρόπων αντιμετώπισης του.  
3. Θα ακολουθήσει επικοινωνία από το αρμόδιο τμήμα επιστροφών είτε μέσω των τηλεφώνων που  μας έχετε γνωστοποιήσει, είτε μέσω απάντησης στο
email σας.
4. Επανασυσκευάζετε το προς επιστροφή προϊόν και
μας το επιστρέφετε μέσω courier ή εταιρείας μεταφορέων μέσω της οποίας το λάβατε αρχικά,  στην διεύθυνση της εταιρείας μας. (Σημείωση: Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε αλλά και για το κόστος επιστροφής.)
5. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος της εταιρείας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε τα κόστη αποστολής και επιστροφής του προϊόντος και με την προϋπόθεση ότι η επιστροφή θα πραγματοποιηθεί με τις συνεργαζόμενες με το
Vidulus.gr εταιρείες μεταφορών. Η εταιρεία δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου το προς αντικατάσταση προϊόν, μέσω courier ή εταιρείας μεταφορέων,  στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας, με δικά της έξοδα.

Σημείωση: Τα έξοδα της επιστροφής τα χρεώνεται η εταιρεία μόνο όταν το λάθος είναι δικό της ή λόγω  ελαττωματικού προϊόντος. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιβαρύνουν το πελάτη.

Β. Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν επειδή δεν είστε ευχαριστημένοι με την επιλογή που κάνατε
Εφόσον πληρούνται οι παραπάνω όροι επιστροφών , η διαδικασία που ακολουθείτε είναι:


Και σε αυτή την περίπτωση ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
1. Επικοινωνήστε μαζί μας για να ορίσουμε από κοινού τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
2. Επανασυσκευάστε το προς επιστροφή προϊόν, μας το επιστρέφετε μέσω courier ή εταιρείας μεταφορέων μέσω της οποίας το λάβατε αρχικά,  στην διεύθυνση της εταιρείας μας, είτε με οποιαδήποτε εταιρείας της επιλογής σας.
Σε αυτήν την περίπτωση, μιας και τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη και όχι την εταιρεία, η επιλογή της μεταφορικής εταιρείας είναι ελεύθερη. Αν ωστόσο επιλέξετε να επιστρέψετε το προϊόν με χρέωση παραλήπτη,  με κάποια από τις συνεργαζόμενες με το
Vidulus εταιρείες, θα υπάρξει μια επιπλέον χρέωση, ανάλογη του όγκου του προϊόντος αλλά και της περιοχής από την όποια θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή. Σε αυτήν την περίπτωση, και προκειμένου να γνωρίζεται ακριβώς το κόστος επιστροφής, θα προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία από το αρμόδιο τμήμα επιστροφών πριν προχωρήσετε στην αποστολή του.

Επιστροφή Χρημάτων

Στην περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, θα πρέπει να μας γνωστοποιήσετε τον αριθμό λογαριασμού IBAN, το όνομα δικαιούχου και την τράπεζα στην οποία ανήκει ο λογαριασμός.

Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται μέσα στις επόμενες 5 εργάσιμες ημέρες

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε και με την προϋπόθεση ότι θα επιλέξετε κάποιο άλλο προϊόν από το κατάστημα μας.
 

Σε περίπτωση που θέλετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, δείτε περισσοτερα εδώ.   Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η αντικατάσταση τους θα ολοκληρωθεί εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβουμε.
 

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage»